Beoordelingen van klanten over R2 Cala Millor Beach

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4,5/5 Locatie
  • 1,5/5 Slaapkwaliteit
  • 1,5/5 Kamers
  • 3/5 Service
  • 3,5/5 Prijs/kwaliteit
  • 2/5 Hygiëne

0% van de reizigers beveelt dit aan

4 beoordelingen
Uitstekend
 
1
Zeer goed
 
0
Goed
 
1
Minder goed
 
0
Onvoldoende
 
2

5 laatste beoordelingen

18-8-2024

door Journey03779135929

Sterk verouderd maar lokatie centraal

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Het appartementencomplex is sterk verouderd en de gangen zijn niet verlicht. Geen airco waardoor het bloedheet wordt (dit wisten we van tevoren maar is zeker een groot gemis). Na een flinke regenbui deed de betaalde wifi het niet meer en deze is ook niet meer gemaakt. Tijdens de regenbui stond de hal blank en konden we aan de gang met een dweil. De lokatie van het complex is top, vlakbij het gezellige toeristische gedeelte met winkeltjes en leuke restaurantjes en het strand. We komen zeker terug in Cala Millor maar voor ons dan een ander verblijf.

 
10-10-2023

door CLAUDIA A

Excelente!!!

Lo mejor del hotel es la ubicación, a pocos metros de la playa. Al ser departamentos, se puede cocinar y abaratar el costo en las vacaciones La cocina está muy bien, con todos los utensilios necesarios. Además, te dan un kit de limpieza (esponja, detergente y trapo) Las habitaciones están bien y tiene placard. También tienen ventilador de pie. El baño es amplio y terraza con vistas al mar. La cama matrimonial la arman con 2 camas individuales juntas. Excelente la atención del personal, siempre atentas a todo. Quisiera destacar la ayuda de Raimary y Magdalena que estuvieron siempre atentas y resolvieron muy amablemente una situación con la habitación que nos había tocado. Nos dieron otra mejor y otras asistencias. Muchas gracias !! Volveremos!! =)

 
6-7-2024

door andreas b Stockholm, Zweden

Great disappointment

Amazing terrace and view, but unfortunatly that's it with the positive side. The bulding is old, the appartment old and in seriouse need of uppgrade. The bed is terribile with a plaste wrapped mattres. Worst the appartment is infested by ants and cockroach.

 
4-8-2022

door BBiter Oslo, Noorwegen

HORRIBLE – STAY AWAY

The good – cleaning staff The bad – everything else Horrible, HORRIBLE beds. The mattresses are 30cm thick polyurethane foam and very old. If you enjoy sleeping in a pool of your own sweat (due to 30C degree heat at night), then this is the place for you. No air condition – during this summer’s heat of 30+ C it was very difficult to sleep. Only the salon has a ceiling fan, otherwise the only relief are noisy desktop fans. Extremely basic kitchen area. No washing fluid, brush or sponges provided. Fridge was small and battered up and could just bearly keep up with the heat inside the flat. Inside door shelves were long gone. WiFi was charged extra. Who does this in 2022? And the charge is 6€ per device per week. So if you are a family of 3-4 people with 1 device each, you pay 24€ for a very poor and unstable internet connection. And 4G in the area is also very, very bad. So don’t think that 4G will save you. Maybe that is why this place charges for internet: they know that guests nearly don’t have a choice. no swimming pool despite pictures on booking.com at time of reservation in early February. You think the location is great? Well, it could be, but with open windows (remember, no air-con) the noise from party-goers, cars, loud offroad motorcycles and garbage trucks anytime between 1 and 6 a.m. will keep you awake or wake you up if you managed to fall asleep. Only 1 small lift/elevator for an 8 story building. The cleaning staff also use this lift, so be prepared to use the steps. The buildings are old and need a renovation. Only nice thing with the flat was the renovated bathroom, but it could simply not make up for all the other negatives. No, we did not do our homework and paid the price. Lesson learned. Don’t make the same mistake. Carefully read about all the facilities and services included / not-included so that you avoid disappointment. Its worth paying a bit extra for a better experience.